Борислав вибирає туристичний слоган: чому це важливо?

На протязі лютого Бориславська міська рада приймала від всіх бажаючих ідеї туристичного слогану для міста. У п’ятницю, 28 лютого, відбулось засідання робочої групи із розвитку туризму у м.Бориславі, під час якого було розглянуто подані пропозиції на конкурс з вибору слогану для міста.

Конкурс з відбору слогану відбувається в рамках заходів щодо формування стратегії брендингу Борислава.

Скільки було варіантів?

Варто відзначити високу активність всіх учасників, які долучились до конкурсу, за творчі ідеї, активність та любов до рідного міста. Креативні бориславці запропонували 79 варіантів слоганів. Із них на засіданні було обрано три, які надалі пройдуть ще один етап відбору – консультації з громадськістю.

Щоб залучити якнайбільше мешканців, було вирішено обрати для обговорення два інформаційні майданчики Бориславської міської ради – в соцмережах Facebook та Instagram.

Які варіанти пройшли в фінал?

Серед вимог до майбутнього слогану міста організатори зазначили лаконічність, легку запам’ятовуваність, прив’язку до історичної чи іншої особливості міста, впізнаваність та зацікавлення туриста.

Комісією було відібрано наступні пропозиції:

  • “Борислав сміється”;
  • “Борислав – спочатку була нафта”;
  • “Борислав – брама Карпат”.

Отож, обговорення триватиме з 2 по 11 березня, пропозиції, зауваження, думки щодо обраних варіантів будуть ретельно проаналізовані робочою групою та взяті за основу (робоча група залишає за собою право на остаточне рішення щодо слогану-переможця).

Чи може Борислав стати конкурентом Трускавця?

Вже декілька років поспіль бориславська міська влада робить всебічні кроки щодо розвитку туристичної привабливості містечка. Нещодавно в центральному міському парку Борислава спорудили аптеку-музей. Крім того, саме на схилах Бориславських околиць постав прекрасний гірськолижний спуск "Буковиця".

Але що найголовніше — в Бориславі активно взялись за досліження хімічного складу за лікувальних властивостей місцевої мінеральної води. Влада обіцяє спорудження питтєвих галерей. Ведеться продаж земельних ділянок під ведення бізнесу в сфері рекреації.

Чи варто Трускавцю озиратись на Борислав, як на потенційного конкурента в майбутньому? Залишайте свої думки в коментарях.

Бориславська міська рада
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі