17:11, 27 жовтня 2020 р.
Курорт Славсько отримав новий ретро брендинг (фото)
Розробник бренду селища Славське приватне підприємство «Кіностудія ВТМН» надіслало редакції «Наші гроші. Львів» результати своєї роботи. Вони обійшлися селищній раді у 536 тис. грн. Повністю ознайомитися з брендом можна за цим посиланням.
Фото: ПроЗахід
Розробники створили новий слоган селища – «Славсько – гори вражень». Вони зазначають, що вирішили будувати бренд для двох аудиторій одночасно: лояльних, які перестали їздити, але все ще ностальгують; та молодих, які ще ніколи тут не були і для яких важлива ціна.
Фото: ПроЗахід
«Так з’явилось Славсько – гори вражень. В дизайні ми хотіли виділятись і розважати одночасно. Бути зрозумілими і 40-річним, і 20-тирічним. Бути бойками, які починали ще за бабці Австрії. Хтось побачить у нашому дизайні соцреалізм, а хтось класичний німецький плакат середини минулого сторіччя», − вказують розробники.
Для створення ілюстрацій дизайнери використали старі фотографії. Вони створили зимові та літні банери, зокрема перші брендовані прапори в селищі розвісять цьогоріч в день першого снігопаду. Також компанія створила ілюстрації для сувенірів, футболок, ялинкових прикрас тощо.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Мережева акція «Скажене колесо» на FAVBET: Як грати
Новини компаній
17:30
11 квітня
VIP-ставка на сайті FAVBET: Радість перемоги без лімітів
Новини компаній
17:30
26 березня
Популярні ігрові автомати: Як обрати слоти, які принесуть найбільші виграші у FAVBET
Новини компаній
17:00
23 березня
У Кам’янському продають легендарний завод: що він може
Новини компаній
17:00
21 березня
Україні потрібна власна система оповіщення чи закордонна?
Новини компаній
09:00
7 березня
Інструменти для обрізки дерев та чагарників у саду
Новини компаній
11:00
4 березня
У LEVCHYK SPECTRUM HUB відкрито 10 місць на безоплатні корекційні заняття для дітей з розладами спектру аутизму
Новини компаній
17:00
24 січня
live comments feed...