12:14, 6 червня 2020 р.
Провалля не несе небезпеки для існуючої дороги Дрогобич-Трускавець - науковці
Науковці стверджують, що нова дорога, яку планують прокласти до Трускавця, буде небезпечніша, аніж існуюча. За словами спеціалістів Інституту "Гірхімпром" перекриту сьогодні дорогу Дрогобич-Трускавець можна укріпити за 10 мільйонів гривень.
За клопотанням Львівської облдержадміністрації планують збудувати нову дорогу до Трускавця, вона має пролягати через Модричі. Вже оголошено тендер на ці роботи на суму у 240 млн гривень. Але думки фахівців є доволі неоднозначними. Зокрема фахівці наукового центру ТзОВ «Інститут «Гірхімпром», які роками досліджують проблематику карстових пустот зазначають – нова дорога буде ще небезпечнішою за наявну, оскільки пролягатиме через карстові породи.
Вирішення проблеми транспортного сполучення до Трускавця можливе двома шляхами, - будівництво нової дороги або закладка карстового каналу під існуючою дорогою. Перший варіант потребує значних витрат, враховуючи, що траса нової дороги перетинає закарстовану долину річки і для її безпеки у склад проєкту дороги повинні бути включені роботи з закладки карстових порожнин. А відрізок на існуючій дорозі Дрогобич-Трускавець, за твердженням науковців, можна відремонтувати за 10 млн гривень, - пише видання «Джерела Трускавця».
- Проєкт об’їзної дороги до Трускавця складений з порушенням будівельних норм. Небезпечність руху існуючою дорогою не доведена. Витрачати 240 млн на сумнівний проєкт - це дуже жирно. Ми пропонуємо відремонтувати існуючу дорогу за 10 млн гривень, - говорить Анатолій Гайдін, керівник наукового центру ТзОВ «Інститут «Гірхімпром».
Небезпека використання існуючої дороги не доведена. Для визначення наявності і розмірів карстових порожнин науковці рекомендують пробурити розвідувальні свердловини. Є досвід попередження деформації шляхом заповнення карстових порожнин або іншим способом. Вартість робіт з ремонту існуючої дороги на порядок менша у порівнянні з будівництвом «обхідної» дороги, - стверджують експерти.
Нагадаємо, у вересні 2017 року на території другого рудника Стебницького «Полімінералу» утворилося провалля глибиною 50 метрів і шириною 300 м. Тоді відбувся обвал карстової породи діаметром 200 метрів та глибиною 50 метрів. Причиною таких провалів є неналежна консервація шахт з видобутку калійної солі. Нове карстове провалля утворилося у березні цього року.
Наразі відрізок траси Дрогобич-Трускавець перекритий для руху транспорту. Таке рішення ухвалила 17 березня обласна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Чимало водіїв ігнорують заборону користування даної дорогою, - водії відсунули бетонні блоки та частково розблокували дорогу. Однак офіційно вона залишається перекритою.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Як вибрати найкращий корм для собак: поради фахівців
Новини компаній
12:33
28 серпня
Як і де знайти роботу, якщо досвіду немає?
Новини компаній
15:41
19 серпня
13:00
28 травня
11:00
24 травня
Властивості вітаміну В6 та рекомендації щодо застосування
Новини компаній
10:00
24 травня
16:00
20 травня
Favbet Casino Україна: Найкращі Ігри та Бонуси
Новини компаній
19:30
17 травня
17:00
5 травня
live comments feed...