
11:08, 2 липня 2019 р.
Надійне джерело
Дрогобич став ще більш впізнаваним. ФОТО

Розвиток туризму у Дрогобичі набирає обертів. Туристичними та архітектурними принадами древнього Дрогобича цікавляться як його мешканці, так і туристи з України та світу.
Для того, щоб Дрогобич був ще більш впізнаваним, у червні на його вулицях облаштували ще два промоційні архітектурні об’єкти — логовивіску та логолавку.
Вулиця Стрийська — одна з головних транспортних артерій міста. На початку червня при в’їзді зі Стрийського напряму на цій вулиці облаштували інсталяцію зі слоганом міста «У ньому вся сіль».

Як зазначають у Туристично-інформаційному центрі Дрогобича, ця вивіска є першим архітектурним об’єктом знайомства туриста з Дрогобичем, а також нагадуванням усім, що місто Дрогобич унікальне своє соляною історією і має діюче, найстаріше підприємство з видобутку солі, яке потрібно зберегти та розвинути. Ідея встановлення цієї вивіски належить міському голові Дрогобича Тарасу Кучмі.
Наприкінці червня на площі Замкова гора у Дрогобичі встановили логолавку. Ця лавка у вигляді букви «Д» розміщена таким чином, щоб любителі фото мали змогу з одного боку фотографуватися на фоні костелу, а з іншого — на фоні Ратуші.

Цей проект реалізовано завдяки спільним зусиллям влади, громади та бізнесу у сфері туризму. Крім місцевого самоврядування, до реалізації ідеї долучилися близько 50 осіб з України та закордону.
У Туристично-інформаційному центрі Дрогобича переконані, що завдяки цій логолавці Дрогобич буде впізнаваним не лише в Україні, а й світі.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:00
8 грудня
09:24
8 грудня
Що очікує Україну до вступу в ЄС і як набуття членства вплине на кожного українця
Партнерський матеріал
11:00
5 грудня
Зміни у сфері прав споживачів, екологія і транспорт: як Україна наближається до стандартів ЄС у повсякденні
Партнерський матеріал
11:00
2 грудня
08:56
2 грудня