• Головна
  • Особливості зовнішньої реклами
Новини компаній
18:06, 29 березня 2023 р.

Особливості зовнішньої реклами

Новини компаній

Реклами навколо нас дуже багато! Привабливий слоган в автобусі, соціальний плакат на фасаді будинку, оголошення в ліфті, відеоролик у соцмережах, банер-розтяжка над дорогою, брендований кухоль в офісі, білборд біля зупинки. Щоденно – тисячі рекламних оголошень навколо. Як же брендам виділятися серед такої великої кількості реклами?

Рекламні білборди – ефективна стаціонарна реклама

До стаціонарних засобів реклами належать носії рекламних повідомлень, що мають постійне місце розміщення на самостійному фундаменті або ділянці. Це – плакати й афіші на тумбах, рекламні щити (білборди), панно на будівлях (брандмауери), плакати на стовпах, покажчики, розтяжки над проїжджою частиною вулиці. Зробити цікавий дизайн зовнішньої реклами – білборда, розтяжки, щоб ефективно виділитися серед конкурентів, допоможуть в агенції білбордів Браво.

Особливості зовнішньої реклами , фото-1

Погляд за 1 секунду

Необхідно створити макет, настільки компактний за формою та змістом, щоб інформація зчитувалася за 1 секунду. Варто враховувати, що поверхні розташовані на вулиці, де люди завжди перебувають у русі. Вони зосереджені на дорозі та більшу частину уваги приділяють своїй безпеці.

Рекламні білборди рідко перебувають у зоні прямої видимості та зазвичай вихоплюються з навколишнього простору боковим зором. Час контакту з рекламою переважно 1-3 секунди. Отже, виготовлення зовнішньої реклами не потребує тонкощів, вона має впадати в око в першу ж секунду, запам'ятовуватися швидко й надовго, шокувати глядача своїм виконанням, розмірами та чіткістю тексту.

Компактність інформації

Людині в русі ніколи уважно розглядати складні картинки, намагаючись зрозуміти, що ж там зображено, читати великі тексти. Цей самий принцип стосується будь-яких пояснень – отримати з них хоч якусь корисну інформацію, перебуваючи в русі, практично неможливо через обмаль часу.

У результаті довгі рекламні оголошення стають непрацездатними, зможуть виконувати лише роль заповнювача порожнього місця в макеті, не більш того. Надлишкова інформація розсіює увагу та заважає сприйняттю. Тому слід використовувати короткі тексти та прості зображення.

Підсумкові рекомендації

Під час розроблення макета зовнішньої реклами необхідно користуватися такими принципами. В слогані має бути не більше 3-4 слів. Оптимізуйте довжину слів. Використовуйте не більше 1-2 зображень у макеті. Створюйте прості за формою зображення. Використовуйте однорідний та контрастний фон для акцентування уваги. Правильне застосування правил розробки білбордів зробить рекламну кампанію максимально результативною.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...